Trzykrotne opracowanie i wdrożenie Strategii Błękitnego Oceanu
Firma
Obroty powyżej 200 m zł. Branża FMCG, Farmacja. Sprzedaż, Marketing,
2 Fabryki, Pozyskanie surowców - bezpośrednio Agro.
Lokalizacja, język
Polska. Język polski.
Forma projektu
Prezes Zarządu
Czas projektu
24 miesiące
Efekty
Wzrost firmy - Wdrozenie Repozycjonowania firmy
Innowacja wartości i kreowanie nisz rynkowych.
Nowe produkty w nowych niszach rynkowych
20% obrotów na Nowych produktach
Stary portfel- doskonalenie operacyjne
Wzrost Firmy - Wdrożenie Procesu Rozwoju produktów na rynek
Opracowane nowe przewagi konkurencyjne. Nowe czynniki konkurowania.
Wdrożony System Rozwoju Nowych produktów
Efektywność operacyjna - Nowe produkty. Równowaga aspektu rynkowego i kosztowego
Rozwój produktów- aspekt ekonomiczny. Koszt wytworzenia nowego produktu dopasowany do Ceny strategicznej.
Rozwój produktów- aspekt rynkowy. Nowe produkty nakierowane na potrzebę konsumencką. Potrzeba knsumencka oparta na nowych Czynnikach przewagi konkurencyjnej.
Zarządzanie zmianą - Zmiana Mentalności Metodologia 3Z
Zmiana mentalności silosowej na Pracę Zespołową.
Zmiana od firmy sterowaną sprzedażowo na Firmę sterowaną marketingowo.
Zmiana dyrektywnej organizacji na Innowacyjną
Wątek wizerunkowy fimy
Nowe produkty zdobywają nagrody międzynarodowe w dziedzinie innowacyjności