Strategia Błekitnego Oceanu x 3

Pola projektu

Opis projektu
Trzykrotne opracowanie i wdrożenie Strategii Błękitnego Oceanu
Firma
Obroty powyżej 200 m zł. Branża FMCG, Farmacja. Sprzedaż, Marketing, 2 Fabryki, Pozyskanie surowców - bezpośrednio Agro.
Lokalizacja, język
Polska. Język polski.
Forma projektu
Prezes Zarządu
Czas projektu
24 miesiące

Efekty

Wzrost firmy - Wdrozenie Repozycjonowania firmy

  • Innowacja wartości i kreowanie nisz rynkowych.
  • Nowe produkty w nowych niszach rynkowych
  • 20% obrotów na Nowych produktach
  • Stary portfel- doskonalenie operacyjne

Wzrost Firmy - Wdrożenie Procesu Rozwoju produktów na rynek

  • Opracowane nowe przewagi konkurencyjne. Nowe czynniki konkurowania.
  • Wdrożony System Rozwoju Nowych produktów

Efektywność operacyjna - Nowe produkty. Równowaga aspektu rynkowego i kosztowego

  • Rozwój produktów- aspekt ekonomiczny. Koszt wytworzenia nowego produktu dopasowany do Ceny strategicznej.
  • Rozwój produktów- aspekt rynkowy. Nowe produkty nakierowane na potrzebę konsumencką. Potrzeba knsumencka oparta na nowych Czynnikach przewagi konkurencyjnej.

Zarządzanie zmianą - Zmiana Mentalności Metodologia 3Z

  • Zmiana mentalności silosowej na Pracę Zespołową.
  • Zmiana od firmy sterowaną sprzedażowo na Firmę sterowaną marketingowo.
  • Zmiana dyrektywnej organizacji na Innowacyjną

Wątek wizerunkowy fimy

  • Nowe produkty zdobywają nagrody międzynarodowe w dziedzinie innowacyjności
  • Powstają prace MBA na temat tych produktów