Strategia Blekitnego Oceanu

Pola projektu

Opis projektu
Opracowanie Re- pozycjonowania firmy według Metodologii Błękitnego Oceanu
Firma
Obroty powyżej 700m zł. Branża FMCG.
Lokalizacja, język
Polska, język polski
Forma projektu
4 miesiące
Czas projektu
Interim manager, Lider Zespołu ds. Strategii

Efekty

Opracowanie Re- pozycjonowania firmy

Repozycjonowanie portfela firmy ponad granicami branży w której działa firma.
Opracowanie przewagi konkurencyjnej - nowych czynników konkurowania

Opracowanie Innowacyjnych produktów

W ramach Re- pozycjonowania opracowanie kilkunastu konceptów Nowych produktów.
Nowe produkty w oparciu o nowe czynniki konkurowania

Zmiana mentalnościowa

Zespół ds Strategii złożony z ponad dwudziestu menedżerów firmy.
Zespół pracował według następujących zasad :
Osobiste zaangażowanie w strategię firmy
Wspólne podejmowanie decyzji strategicznych.
Wyznaczanie dla członków Zespołu celów spójnych ze strategią Firmy



To podejście buduje podstawy do zmiany mentalności od silosowej do wdrożenia Pracy Zespołowej.